Activiteiten per jaar
Vertaalde titel van de bijdrage | Transdisciplinair onderwijs: Een hefboom voor transformatieve verandering: Inzichten van een zomerschool |
---|---|
Oorspronkelijke taal | Engels |
Aantal pagina’s | 27 |
Publicatiestatus | Gepubliceerd - 16-jun.-2022 |
Thematische Lijst 2020
- Natuur & maatschappij
Beleidsmatig
- educatief beleid
Vrije trefwoorden
- Transdisciplinary education
Activiteiten
- 1 Organisatie en deelname aan een congres, workshop, opleiding, seminarie, vergadering
-
Alternet Conference 2022
Desair, J. (Deelnemer)
16-jun.-2022Activiteit: Types deelname aan of organisatie van een evenement › Organisatie en deelname aan een congres, workshop, opleiding, seminarie, vergadering
Projecten
- 1 Afgerond
-
The Alternet Association (i-VZW)
Hoffmann, M. (Projectleider), Adriaenssens, V. (Medewerker), Van Santen, T. (Medewerker) & Van den Broeck, F. (Medewerker)
21/08/20 → 30/03/23
Project: eigen initiatief (position paper)
-
Head in the clouds, feet on the ground: how transdisciplinary learning can foster transformative change—insights from a summer school
Atienza Casas, S., Calicis, C., Candiago, S., Dendoncker, N., Desair, J., Fickel, T., Finne, E. A., Frison, C., Haensel, M., Hinsch, M., Kulfan, T., Kumagai, J. A., Mialyk, O., Nawrath, M., Nevzati, F., Washbourne, C. & Wübbelmann, T., 18-mei-2023, In: Biodiversity and Conservation.Onderzoeksoutput: Bijdrage aan tijdschrift › A1: Web of Science-artikel › peer review
Open Access -
Transdisciplinary education: A leverage point to foster transformative change for biodiversity conservation: Insights from a summerschool
Atienza, S., Calicis, C., Candiago, S., Dendoncker, N., Desair, J., Fickel, T., Finne, E., Frison, C., Haensel, M., Hinsch, M., Kulfan, T., Kumagai, J., Mialyk, O., Nawrath, M., Nevzati, F. (Illustrator), Washbourne, C. & Wübbelmann, T., 12-okt.-2022. 1 blz.Vertaalde titel van de bijdrage :Transdisciplinair onderwijs: een hefboom voor transformatieve verandering voor biodiversiteitsbehoud: Inzichten van een zomerschool Onderzoeksoutput: Bijdrage aan congres › Poster
Open AccessBestand